۴ پاسخ

اصلا تب نداره واکسنش

اصلا نیازی نیست خیلی سبکه

ی بار فقط

به من گفتن نده

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان آسناوآرسام مامان آسناوآرسام ۱۶ ماهگی
مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی
مامان نورا🤩 مامان نورا🤩 ۱ سالگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی