۷ پاسخ

هرچی زودتر شروع کنی بهتره میگن

با چی چرب میکنید

من سر امیرحسین از هفته سی بود شروع کردم
ولی میگن از هفته 20 باید شروع میکردم
ان شاالله سر این دستم آمده حتماً چرب میکنم

از اول شروع کن
اصلا هم نباید بخارونی
ولی باز بستگی به پوست شکم داره

من از قبله حاملگی ترک خورده بودم

من از ۱۶هفته ولی الان دیدم ترک خورده

چرب هم کردم ولی باز ترک خورد

سوال های مرتبط

مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری