مامانا موز نفخ داره ؟

۴ پاسخ

اره انگار

موز،سیب نداره

نه نداره من شیر موز هرروز میخورم نخورم هم موز نفخ نداره

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان دوتا عشقام❤ مامان دوتا عشقام❤ ۸ ماهگی
مامان دلبند مامان دلبند ۹ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی