مامانا موز نفخ نداره؟ اشکال داره بخورم؟

۴ پاسخ

اگه الرژی نداره نخ اشکالی نداره

من خودم پرهیز غذایی ام ولی موز رو میخورم ، هوش مصنوعی گفت اشکالی نداره

من همه چیزومیخورم

بخور سخت نگیر. من توی کیک خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان الیاس مامان مامان الیاس ۹ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۰ ماهگی