۱۲ پاسخ

خیلی عالیهههه
من این سری گیرم نیومد یه مارک دیگه گرفتم ولی دوباره گشتم پیداش کردم چون خیلی سبکه اصلا تو گلوش نمیپره و طعمشو هم دوست داره میخوره

آره من میدم عالیه

ویوا کیدز من میدم عالیه

اره من فقط همینو میدم دخترم فقط همین طعمو دوست داره اخه

من میدم

اره پسرم خیلی دوس داره

بده عزیزم

آره من میدم عالیه سبکه تو گلوی بچه گیر نمیکنه

من میدم خوبه

عالیه

من دادم اره خوبه

اشکالی نداره بده بهش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۴ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۶ ماهگی
مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان عسل طلا مامان عسل طلا ۱۲ ماهگی