من سرما خوردم یعنی هیچ دارویی نمیتونم بخورم ؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم خوشحال میشم از صفحه من دیدن کنید😍🥰🎀

برو دکتر بهتر دارو میده
ولط داروی بچه هارو میده😂

استا ساده میتونی بخوری ۳۲۵...شربت دیفن هیدرامین میتونی قرقره کنی ولی قورت ندیاااااا

منم سرما خوردم
گلو درد دارم
هم استامینوفن خودم هم آموکسی برای گلوم

دکتر بری سرم و دارو مینویسه

دکتر بری دارو مینویسه

سوال های مرتبط

مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری