من سرما خوردم هیچ دارویی نمیتونم بخورم؟

۵ پاسخ

وای نه هیچی منم هفته قبل سخت مریض شدم هیچ دارویی دکتر نداد فقط قرص جوشان ویتامین سی

کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

فقط استامینوفن

شلغم تو شیشه درست کن بخور عالیه عالیه

برو دکتر بهتره

سوال های مرتبط

مامان میکائیل و میعاد مامان میکائیل و میعاد ۱ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری