۴ پاسخ

وای من سمت راستم بیشتر میگیره و کشاله رانمر

نفخ ندارم زیاد ولی نفخ اره فشار میاره ب رحم

منم پاهام میگیره شدید لگنم میگیره هم چپ هم راست ولی راستی بیشتر

من نفخ دارم‌ک رحمم اذیت میکنه یکم

سوال های مرتبط