۷ پاسخ

اره من زدم

من رفتم استامینوفن داد با ویتامین ب۶ واسپری بینی

من از جمعه مریضم هنوز خوب نشدم دکتر رفتم استامینوفن و اموکسی سیلین۵۰۰ داده ففط

هیچی نمینویسن🫠🫠🫠
منم سرما خوردم فقط خودتو به مایعات گرم.و سوپ ببند تا خوب بشی.
من دارم از آبریزش بینی میمیرم 😭😭

منم ۱۰ روزه سرما خوردم، دکترم گفت نزنی بهتره فقط استامینوفن ساده بخور و اگر تب داری پاشویه کن...
دارو نگیری بهتره هر چند میبینم خیلی ها دارو گرفتن با وجود بارداری...
این سرماخوردگی هم ویروس بدیه من خودم هنوز کامل خوب نشذم اما باز یه ورق بیشتر استامینوفن نخوردم و استراحت میکنم و سوپ و میوه میخورم

اره برين دكتر خودشون برات دارو مينويسه

اره برو من رفتم سرم امپول برام نوشت ولی حتما بهش بگو حامله ای چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری