۷ پاسخ

بله هنوزم درد میکنه ولی کمتر شده

ارهه مال من بعد زایمان هم ادامه داشت

اره مال من خیلی درد میگرفت🥲💔

باید به دکترتون بگین
کلیسم میخوری؟

سلام گلم
ببین من از حدودا هفته ۱۲ اینا مچ دستم درد گرفت
بعدا ب مرور استخوان داخلی مچم دردش شدید گرفت و ب صورت ی نقطه سفت زد بیرون
تا چند ماه بعد از زایمان باهام بود و ب مرور دردش کم شد و برجستگی از بین رفت
از دکتر پرسیدم درمانی نداشت

بارداری سهله من الان تو شیردهی رسیده به انگشتای دستم از کلسیم فک کنم🥴

آره خیلی درد میکرد با پارچه میبستم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد