خانما با کیست امکان بارداری هست؟

۵ پاسخ

خواست خدا باشه در هر شرایطی بارداری رخ میده عزیزم خیلیها با کیست باردارشدن

من کیست شکلاتی داشتم ولی با اولین اقدام باردار شدم ، دلیلش ؟ اینکه مرتب ورزش میکردم، سر تایم میخوابیدم، غذای سالم و‌سبزیجامگت به‌دور از سرخ کردنی میخوردم، بیشتر پروتئین مصرف میکردم ، وزنم متعادل بود ،....اینا رو رعایت کنی و لایف استایل رو درست کنی آره میشه

دوست من کیست داشت اندازه تخم مرغ باردارم شدبااینکه دکتراگفتن باردارنمیشه فقط تحت نظربودبخاطرکیستاش وداروهایی ک دکتراواسه کیستاداده بودن خداروشکراثرکرددوستمم درکمال ناباواری باردارشدحتی ۵ماه بعدعقدش باردارشد

من بارداری اولم دو تا کیست خونی داشتم اونم خیلی بزرگ تا 14 ھفتہ دیگہ خودشونبرطرف شدن

آره میشه

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری