عدد بتام خوبه چهارهفته 4روز

تصویر
۷ پاسخ

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید مثبت بشم این ماه

فدات گلم 💐برامون دعا کن دامن مون سبز بشه🤲🏻🌱

من چهار هفته و پنج روز 7600 بود🙂
بعد امرور ک 7 هفته و 5 روزم رفتم سونو میگه بچه رشد نکرده نمیبینمش تو سونو

در صورتی ک سونو قلبشو 6هفته و دو روز بود دادم حتی اون دکتر سونگراف هم گفت همه چیزش عالیه 4 میلی متر هم هس.. البته ایشون دستگاه سونوش فوق پیشرفته س.. از خارج فرستادن براش

نمیدونم این چرا ندیدش.. یا دستگاهش خوب نیس

استرس بم داد

عزیزم مبارکه
دعامون کن

ان شاءالله به سلامتی بغل بگیریش گلم 🤲🏻💐

آره خوبه مبارکه❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته دوازدهم بارداری
مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماندانا🩷😍🫀 مامان ماندانا🩷😍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی