۳ پاسخ

سلام گلم اشکالی نداره برا زن داداشم همین جوری آبکی بود بچشم ماشاءالله تپل تپل بود

چیزای چرب بخور کاچی شیرو چرب میکنه بادوم و بزار خیس بخوره پوستشو بکن با عسل و اب تو میکسر بریز از صافی رد کن بخور

عزیزم اگه بچت وزن مطلوب رو میگیره مهم نیس دیگه غلظتش

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی