سلام نوزاد دوماهه شربت سرماخوردگی بدم ضرر داره

۳ پاسخ

بدون تجویز متخصص اطفال چیزی نده چون سنش کمه
من پسرم سرماخورد دکتر گفت اگر تب یا بدن درد شدید داشت فقط استامینوفن

استامینفن بده هر شیش ساعت دوبرابر وزنش

پلارژین بده

سوال های مرتبط

مامان دوفسقلی👶💕.... مامان دوفسقلی👶💕.... ۱۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی