۲ پاسخ

تو هفته خودت خوبه نگران نباش برای دهانه رحمت خوبه باز میشه

والا من شنیدم اسهال زیاد نشونه خوبی نیست با دکتر مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد