۲ پاسخ

دختر من هشتاد روزس داروام میخوره هنوز هست😞😞

میگن تا ۳/۴ ماهگی اگر خیلی بی قراره بهش شربت اهورا نی نی بده خیلی عالیه گیاهی هم هست هیچ ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 ۱۲ ماهگی