۵ پاسخ

برای منم همینه

شاید شیرشو دوست نداره شیشه شیر عوض کن گلم

یا شیرت بد مزه شده در اثر داروی خاصی یا باد گلو داره.

دکتر نبردی؟؟ چی میگن؟

مگ رفلاکس داره؟؟

سوال های مرتبط