۷ پاسخ

پسرمن تقریبا بعد واکسن 2ماهگی خیلی بهترشد

برای منم هنوزم داره اما کمتر شده تایمش
قبلا از ۱۱شب سروع میکرد تا ۳یکسره گریه الان نهایت تا ۱بعدش شیر میخوره میخوابه
گریه هاشم به شدت قبل نیس

تا سه ماهگی معمولا دارن
تا زیر دو ماه بیشتره

دکتر بردیش ؟

مال بچه منم چند روزه شروع شده 😭😭

دخترم دوماهشه هنوز خوب نشده

۳ماه

سوال های مرتبط