این تب هست؟درسته که میگن این دیجیتالی ها نیم درجه بیشتره

تصویر
۳ پاسخ

دستمال خیس کن بزار روی پیشونیش

نه عزیز تب نداره 37 نیم به بالا تب میشه

تب سنجو چند خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی