سرماخوردم بنظرم 🥴🤕گلودردوابریزش دارم چی بخورم

۶ پاسخ

وااااای مثه من😭😭😭😭😭😭😭

من نیز🤦‍♀️

تخم به دم کن بخور
عناب به چنگال بزن رو آتیش بگیر دودش دراومد بو کن برا آبریزش خوبه

واکسن آنفولانزا نزدی ؟؟

استامینوفن ساده
آموکسی‌سیلین ۵۰۰هر ۸ساعت
دیفن هیدرامین قرقره کن
آب نمک قرقره کن
آب ولرم عسل لیمو
آب داغ
چای عسل
چای لیمو
عدسی
شلغم
سوپ
آش
خوراک لوبیا
آب
مایعات گرم بخور

استامینوفن ساده البته با مشورت پزشک

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد