کسی بودە توبارداری تیرویید گرفتە باشە ؟

۸ پاسخ

اره من

اره من میخورم

من سر هردوبارداریم گرفتم
خوب شد گفتی برم قرصمو بخورم😂

بله گرفتم هنوزم باهامه

اره من نداشتم اصلا
بعد بارداری قرص شروع کردم

اره مال من ۴/۳۸ بود قرص میخورم

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasssi1382

اره من قبل بارداری تیروئید نداشتم الان قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد