بنطرتون بخاطر چماقی سزارین میشم اجباری

۴ پاسخ

آره فکر می کنم

چاقی خودت نمیدونم
ولی وزن جنین زیاد باشه فک کنم سزارین میکنن

اونیکی مگه طبیعی بود ؟

از دکترت باید بپرسی .ولی ممکنه بخاطر اینک ب بچه فشار نیاد سز کنن

سوال های مرتبط

نور زندگیم نور زندگیم قصد بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی