مامانا سرما خوردم بدجور
نشاسته اوکیه بخورم؟

۵ پاسخ

عزیزم برو سرم بزن حتما زود خوب میشی

منم سرما خوردم و سرفه بیچارم کرده

اره نشاسته خاصیتم داره

آبمیوه مایعات گرم و استراحت
سریع خوب میشی

وای هرکیو میبینم سرماخورده این روزا
دهن منم‌سرویس شده دو سه روزه

سوال های مرتبط

مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی