خانوما میشه عکس سونو آن تی رو کند و نگه داشت ؟

۷ پاسخ

اره اتفاقا دکتر من گفت همه رو در بیار یادگاری نگه دار واسه خودت

من کندم گذاشتم خونه

اره بعد زایمان دیگه پرونده لازم نیست که

آره من کندم و قاب کردم . اون متن سونو مهمه

به من کل پروندمو دادن هیچ چیزی و رو نگه نداشتن

کپی بگیر
چون بیمارستان ازت میگیره

بله چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی