۳ پاسخ

وای منم ده روزه شرو شده اصن خیلی بده اشتها خیییلی پایین

اسید معده برا همون معده درد میشی من دکترم بهم قرص داد

معده درد ی چیز طبیعیه تو بارداری همه مادرا دارن من خودم تا پنج ماه اول داشتم دیگه نذاشتم الان باز ی هفتس شرو شده

سوال های مرتبط

مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری