۴ پاسخ

سلام خانوما چرا وقتي بچه حركت ميكنه درد واژن ميگيرم

اروم باش استرس نداشته باش
راه ک میری تکون نمیخوره
درازبکش شیرینیجات یا اب یخ بخور ب چپ بخاب اروم نفس بکش بهش فک نکن خودش تکون میخوره

از کی تکون نخورده

خوابه لابد

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری