۷ پاسخ

اره خیلی سرده نخوری عا

نمی دونم ولی دکترم حتما میگفت بخورم شیرم چرب شه

من ک گاهی یه نصف لیوان میخورم

همه چی بخور عادت کنه

بله

بله هم دوغ هم ماست هم شیر شیر رو به صورت فرنی میتونی بخوری

خدایا فقط کوفت باید بخورم ک

سوال های مرتبط

مامان فاطیما مامان فاطیما ۲ ماهگی
مامان dokhmali مامان dokhmali ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان د‌‌رنیکا 🩷 مامان د‌‌رنیکا 🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی