۳ پاسخ

اره تب هست تازه اگه زیر بغل گرفته باشی نیم درجه هم باید بیشتر در نظر بگیری

بله.

۳۷.۵ شروع تب هس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی