بچه ها روروئک برای بچه خوبه؟؟؟

۱۰ پاسخ

درحد یک ربع در روز میگن اوکیه بیشتر و علم رد کرده میگن برای لگن و پاش خوب نیست

من خریدم به نظرم خوبه

نه پاهاش کج وپرانتزی میشه

من استفاده میکنم هممون استفاده کردیم پرانتزی نشدیم بنظرم ربطی نداره

من و خواهر و برادرم استفاده کردیم هرسه پاهامون سالمه ولی خب خودم نخریدم ترسیدم

من برای دخترم خریدم استفاده کرد هنوزم داره نگه داشتم برا بچه بعدیم
میگن منسوخ شده و پا پرانتزی میشه و ..... ولی خداروشکر دخترم بااین ‌ زود هم ب دنیا ا مده بود چیزی نشد

نه نخریدم وقتی منسوخ شده چرا بخرم ب نظرم نخر

میگن به مرور پاهای بچه پرانتزی میشه

وللا من خریدم
اینهمه از قدیم بوده استفاده میکردن
اگه سایز و اندازشو درست کنی فکرنمیکنم مشکلی داشته باشع و زود نذاریش تو روروئک

نه والا

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان پسری‌ودختری 🧿 مامان پسری‌ودختری 🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۵ ماهگی