بچه ها ژله برای وزن گیری بچه خوبه ؛؟

۵ پاسخ

سلام‌گلم اصلا ژله مصرف نکنید جوری که شنیدم یک ماده اش از اسرائیل میاد معلومم نیست چه چیز مضری توش میریزن
شما صوت استاد خیراندیش رو برای پزن گیری نوزاد گوش بدین داخل گوگل خیلی هم تأثیر گزار و سالم هست گلم😊♥️🌸

ژله فقط قند اضافی و مواد بی خاصیت داره برا وزن جنین تاثیری نداره ،خیلی چیزای بهتری هست برای وزن گیری

والا من شنیدم خوبه گرفتم درست کنم بخورم ولی هنوز فرصت نشده

برای وزن گیری پروتئین از نوع کبابی بخور گوشت و مرغ کبابی قارچ عدس خیلی خوبه اگه هم قند نداری از هفته 37 هر روز بستنی بخور من بچه اولم و با بستنی تو دو هفته از 2800 رسوندم 3200

برا وزن گیری کباب بستنی اجیل بادوم حلیم اینا خوبن

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد