۶ پاسخ

نمی دونم عزیزم همین چاقی هم یکی دیگه ازعوارضشه

میگن پوکی میگیری،ولی اصلاباردارنمیشی

خیلی عوارض داره بزرگترینش هم اضافه وزنه من داغون شدم

میگن خیلی عوارض داره،آیودی بزار

آمپول میزنی هرس ماه یبار

کاندوم ۵ سال جلوگیری

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۲ سالگی
مامان درنیکا مامان درنیکا ۱۶ ماهگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی