۲ پاسخ

آویشن و پونه

من دمنوش آویشن خالی یا ترکیب نعنا و پونه دادم به پسرم ۵ سالشه ولی گلگاوزبان تاحالا ندادم کلا نمیدونم برای سرماخوردگی خوبه یانه

سوال های مرتبط

مامان ارتین مامان ارتین ۳ سالگی
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان فندق💙💙 مامان فندق💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین و تو راهی مامان دلوین و تو راهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون روزهای ابتدایی تولد