کیا با سرکلاژ طبیعی زایمان کردن؟ اوکی بود همه چی؟

۳ پاسخ

من بچه اولم۳۸هفته سرکلاژ بازکردن
۴٠هفته با امپول فشار زایمان کردم

من
دردام ک‌شروع شد بخیه رو کشیدن
ولی کلا قبل از شروع درد باید بری بخیه ها رو بکشن
معمولا 35 تا 37 هفته
من دکترم نگفته بود بهم
البته ک 35 هفته هم دردام شروع شد

من ۳۶ هفته بخیه سرکلاژ جواب داد بازش کردن تو مطب رفتم بیمارستان زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری