امپول کزاز واسه چیه همه باید بزنن

۷ پاسخ

شنیدم برا ایمنی بچه هم هست از بهداشت پرسیدم گفت

۱۰سال یبار تزریق میشه گلم...چن سالته؟؟؟

واسه اینکه اگر یه وقت وسیله ایی توی اتاق عمل آلوده باشه به شما و بچه سرایت نکنه.کزاز متاسفانه برای نوزاد کشنده هست.
زدنش واجبه من دکترم گفت توی ماه ۶ بزنم

برای جلوگیری از کزاز .. کزاز جزو واکسنای جهانیه و زدنش واجبه

۱۰ سال یه بار باید بزنی
ببین آخرین بار کی زدی

مامانایی که ۱۰ سال از کزاز قبلیشون گذشته باید بزنن

من نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار ۸ ماهگی