خانوما امپول رگان برا چیه حتما همه باید بزنن

۵ پاسخ

سلام خواهران عزیزم وقتتون بخیر باشه امیدوارم حالتون خوب و عالی باشه ببخشید آبجی یه سؤال داشتم بچه تو شکم مادر چند هفته میچرخه

اگر گروه خونیتون منفی باشه آره منم هفته پیش زدم سر بقیه بچه هام هم زدم

همه نه...اگه گروه خونی خودت و همسرت مثبت و منفیه هر دو مثل هم نیست باید بزنی

اگه همسرت گروه خونیش منفی باشه ولی برای شما مثبت باشه باید بزنید ،مثلا برای منو همسرم جفتش منفی بود دکتر گفت نیاز نیست بزنی

رگام . مال مادرایی ک گروه خونیشون منفیه

سوال های مرتبط

مامان 💜 هلیا💜 مامان 💜 هلیا💜 ۴ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری