خانما آمپول بتا برای چیه؟
همه باید بزنن؟

۲ پاسخ

همه نباید بزنن عزیزم
کسانی ک احتمال زایمان زود رس دارن میزنن ک ریه بچه تشکیل بشه
دکتر تشخیص میده اینو

برا ریه بچس برسه فقط اونایی زایمان زودرسن
منم میزنم الان نزدیک ۱۵تا زدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری