سلام خانمای هم هفته‌ی من من درد لگن دارم میگیره و ول میکنه از چیه ؟؟

۲ پاسخ

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

طبیعیه خب الان هفته های اول جنین تولگنه فعلا

سوال های مرتبط