۵ پاسخ

منم یه بیست روز یک ماه بگذره درجه یک ها رو دعوت میکنم یه دورهمی زنونه باشه

احتمالا رو پنجم یا شیشم کل دوستا و فامیلا رو دعوت کنم به صرف میوه و شیرینی و عصرونه🥰
روز دهم هم ولیمه بدیم به فامیلای درجه یک

من نه جشن نمی‌گیرم ،ولی قطعا ب خواهر برادر خودم یا شوهر که کادو میارن باید یه شامی ناهاری داد

خیر از کجا هزینه شو بیاریم

هر وقت حال خودم بهتر شد شاید ۴۰ روزگی

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه جون 🩷 مامان پناه جون 🩷 ۴ ماهگی
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی