۳۰ پاسخ

کسی که عقل داره روزه نمیگیره … روزه کلا واسه بدن مفید نیست حتی واسه ادما عادی… چه برسه به دوران بارداری… ما حتی فلسفه روزه رو هم نمیدونیم و دینی که هیچوقت به روز نمیشه نتیجش میشه این جهل و خرافات که خروجیش این ملت و مملکت بدبخته،،، ای لعنت بر باعث و بانیش…

خواهران محترم اگرمادری توانایی جسمی داره و باردار باشه روزه بگیره ولی اگر مادر ناتوانی داره بدنش زیفه است لطفاً روزه نگیره این کاملا از لحاظ شرعی تیدشده پس جای بحس نداره.
اینو دارم ب اون خانمی میگم ک از خدا و رسولش غافل است بترس از خدا ک میگی لعنت ب باعث بانیش
بدبخت کسی است ک خدارونشناسه روزه ماه مهمانیه خداست پس توهین نکن
شمایی ک خیلی عقل کل هستی راجب روزم هیچی نمیدونی بشین سرجات هیچی نگو .

اگر واجب بود که خدا واجب می‌کرد تو بارداری روزه بگیریم والا
بعد خود خدا گفته زن باردار تا دوسال روزه براش واجب نیست

من به عقاید کاری ندارم ولی چقدر همه بد حرف زدن اینجا

بدبخت اون بچه که باید گرسنگی بکشه

🤣🤣🤣🤣اره والا

فقط صحبت های مامان کنجد
خنده دار ترین صحبت ها بود🤣🤣🤣🤣

ما خانوادمون خیلییی مذهبین مادرشوهرم و مامانم گفتن تو مقابل آینده بچت مسعولی ،شوهرمم گفت من راضی نیستم حتی بهش فکر کنی حالا اینا در چه حدن دیگه نمیدونم . یعنی سختگیر از مامانم وجود داره ؟

حالا چه مسلمونم شدن تو روز عادیش نمی‌نمیگرفتن الان که حاملا تازه یادشون افتاده روزه بگیرن

اگه خدا می خواست من روزه بگیرم تو‌کشور های عربی دنیا میاورد منو برای اون کاری نداشت من ایرانیم وعرب نمیپرستم والا

فقط من
ناهار ک خوردم هیچ
از سر شب سه وعده شام خوردم الان بازم گرسنم
اینا چطور گرسنه نمیشن 😑😑😂😂😂

اره انقدم کم عقلن
میگن اخه این اولین سالیه ک پریود نمیشیم
میتونیم همه رو بگیریم
خدا اینارو نباید شفا بده تا بخندیم

واقعا بچه تو شکمش چه میفهمه روزه چیه که گرسنگی بکشه ☹️☹️

جهادمیخوان بکنن

چندروز پیش یکی ازخانمای گهواره نوشته بود زنداداشم روزه گرفته قرص فشارشو نخورده فشارش زده بالا بچشو تو 26 هفته بدنیا اوردن😐

والا من یه ساعت چیزی نخورم غش میکنم نمیدونم چطوری روزه میگیرن

اینا میخان بگن اره ما خیلی مومنیم وگرنه تو که میخای بگی ی دیگه سوال پرسیدنت چیه برو هر غلطی میخای بکن

من 25 هفته ام هست سه روزگرفتم دیدیم نمیتونم بگیریم حالم بعدمیشود منم دگ نگرفتم خداکه واجب نکرده واسه زن باردار

اصلا فکر این نیستن ک مغز جنین ب قند نیاز داره و اگه قند خونشون بیوفته میتونخ آسیب بزنه ب جنین
اب دور جنین کم میشه
خودشون عفونت ادراری میگیرن ک ب جهنم

😂 😂 😂 😂

دقیقا افرین 😂😂میان اینجا میگن روزه ضرر نداره بگیریم؟؟ بعد ما زیرش مینویسیم‌ نه خوب نیست و اینا فحش میدن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خدا عقلشون بده

بدبخت بچه هایی ک مامانشون اینان💔

والا من روزی چند وعده غذا میخورم روزه بگیرم راهی بیمارستان میشم 😂😂

واقعا درکی از این موضوع ندارم حیف اون بچه هایی که تو شکم ایناست🤦‍♀️ یکی نیست بهشون بگه آخهههههه تو حامله ایی چراااا این ظلم در حق بچت میکنی🫤

آخ گفتی به خدامن یه هفتس دارم حرص میخورم ازدست این مدل خانما

تو به دل نگیر کمک خودتو کردی

همه رو بیرون میبینی روزه نیستن بعد اینجا ۸۰درصد در تلاشن روزه بگیرن🤦🏽‍♀️

تو حاملگی روزه میگیرن؟

مسلمونای توهمی شدم ملت

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری