۲۲ پاسخ

بخور خوبه چرا باید عسل خوب نباشه زیاد نخور بخاطر قندش میگن خوب نیس اگ دیابت نداشته باشی مشکلی نیس

اگر مشکلی نداشته باشی بخور ،منم روزی یه قاشق غذاخوری میخورم

عسل نیس اخه
شکر هس

عسل مشکلی نداره

نه روزی یه قاشق ضرر نداره

من شنیدم اوایل بارداری خوب نیس بخوری، ولی الان هرازگاهی میخورم🥲

نه منم میخورم بدنیست

هیچی تو بارداری بد نیست .فقط هیچی رو نباید زیاده روی کنی

من هر روز صبحانه میخورم🫠

من ک از اولش گردو عسل صبحانه زیاد مبخوردم

من هروز خوردم

من که هزاران بار خوردم

والا من از اول‌میخوردم‌مشکلی نداره

مشاوره تغذیه بهم گفت چون ویتامین آ داره نباید بخوری،دهانه رحمو شل میکنه،نمیدونم چقدر درسته،چون هویج جیگر،عسل رو ممنوع کرد

من که هر روز تو صبحانه میخورم🤷🏻‍♀️

نه چرا بد باشه من میخورم🫤

من هرروز با شیر صبح زود خخخ ی قاشق مرتب هرروز میخورم با شیر

من اوایل که تهوع شدید داشتم هرروز فقط نون و عسل میخوردم خداروشکر هیچی نشده

هیچی بد نیست تو بارداری اگر خوردنش افراطی نباشه خیلیم خوبه

روزي ي قاشق خوبه من هرروز خوردم

نه عزیزم

نه من خوردم زیادش فقط خوب نیس میگن

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ویکم بارداری