عسل تو بارداری مجازه بخوریم ؟

۱۰ پاسخ

چرا مجاز نباشه🫤هرچی زیادیش ضرره خب

ماه های اول میگن خوب نیست ولی باز تو سعی کن کم بخوری

من هرروز میخورم

دکتر من گفت عسل خوب نیست تو بارداری از اول تا آخر ولی اگه هوس کردی بخور

اره عزیزم بخور

کم بخور قندتو بالا نبره

اره من صبح خوردم با خامه

نمدونم والا من که میخورم

من اولا نخوردم ولی الان چند روزی یکبار میخورم

فکر میکنم اولاش بد باشه
چون من بعضی روزا میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ni ni joon مامان ni ni joon ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد