فقط ازیترو۲۵۰ مجازه من تو دوران بارداری وشیر دهی فقط اینو میخورم ، البته توشیر دهی این اواخر ازیترو ۵۰۰ خوردم
هر ۸ساعت بخاطر دندونم خوردم ۲۰تا بود هفته ۲۲ بودم باز از دکترت بپرس چون تو سه ماهه سوم هستی
اره عزیزم من خورده بودم واسه سرماخوردگی میده دکترا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.