هفته ی من کندر بخوریم مجازه؟؟

۶ پاسخ

نه عزیزم کندر فقط توماه سوم میشه خورد نخور بچت بیش فعال میشه

کندر رو کلا دکتر گفت نخورید حتی یک ذره اش هم ممکنه باعث بیش فعالی بچه بشه

من میخورم ،سر بچه قبلم هم خوردم،بیش فعالی نداره الحمدلله

من نمیخورم میترسم والا شانس نداریم😐

فقط شنیدم میگن بچه بیش فعال میشه اگه خیلی بخوری

من که خوردم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۲ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی