من که اصلا نخوردم
نه من هرشب میخورم سر بارداری قبلیمم هرشب میخوردم با شیر
هرروز خدا که نمیخوری گاها اشکالی نداره من میخوردم
من صبحانه با خامه ميخورم
دکتر من ممنوع کرد خوردم هم خیلی شدید دست هام خارش گرفت
سه ماهه ی اول بله
بعدش در حد اعتدال مشکلی نیست
من ک برا صبحونه استفاده میکنم
من ک میخورم کمش فک نکنم بد باشه
من خیلی خوردم
روزی یه قاشق ازاول بارداری تا الان
نه عزیزم
نه دکتربمن گفت بجای شیرینی میتونی استفاده کنی وخرماهم
خیر.
من ک سرما خوردم دیروز تاحالا چندبار خوردم😐
میگن دهانه رحمو نرم میکنه ولی من خیلییی میخوردم یه مدت در هفته شاید سه چهارروز باروغن حیوونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.