مصرف عسل تو بارداری بده؟

۱۳ پاسخ

من که اصلا نخوردم

نه من هرشب میخورم سر بارداری قبلیمم هرشب میخوردم با شیر

هرروز خدا که نمیخوری گاها اشکالی نداره من میخوردم

من صبحانه با خامه ميخورم

دکتر من ممنوع کرد خوردم هم خیلی شدید دست هام خارش گرفت

سه ماهه ی اول بله
بعدش در حد اعتدال مشکلی نیست
من ک برا صبحونه استفاده میکنم

من ک میخورم کمش فک نکنم بد باشه

من خیلی خوردم
روزی یه قاشق ازاول بارداری تا الان

نه عزیزم

نه دکتربمن گفت بجای شیرینی میتونی استفاده کنی وخرماهم

خیر.

من ک سرما خوردم دیروز تاحالا چندبار خوردم😐

میگن دهانه رحمو نرم میکنه ولی من خیلییی میخوردم یه مدت در هفته شاید سه چهارروز باروغن حیوونی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان ni ni joon مامان ni ni joon ۷ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی