خانوما عسل تو هفته های ما بده؟ مصرف نکنیم؟

۸ پاسخ

کم بخوری هیچی نمیشه

من هرروز صبونه میخورم ن زیاد اندازه

روزی یه قاشق مشکلی نداره

من از اول بارداریم هر روز دارم میخورم

در حد یه قاشق بخوری نه ضرری نداره .با کره بادوم زمینی بخور جنینم وزن میگیره

من کع خوردم چندبار

کلا عسل تو بارداری خوب نیس توصیه نمیشه

من مصرف کردم هیچی هم نشد
دکترم نگفت نخور

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری