خانوما مصرف ملون بده تو بارداری؟؟؟😓

۱۰ پاسخ

اره من خیلی دوسدارم و میخورم اتفاقا

مگه چ اشکال داره اخه

نه چه اشکالی داره

زیاد نخور در حد هوس اشکال نداره

نه نوش جونت

مگه‌ملون هست الان

من خوردم تپش قلب گرفتم احساس خفگی داشتم

آخ دلم خواست

نه بابا چه ضرری

الان ملون هست مگه🙃

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بَت مَن💙💙💙💙 مامان بَت مَن💙💙💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری