من فقط دیروز سه تا خوردم،عصر هم میرم میخرم باز
میوه اس زهرمار که نیست گلم😂
اره تازه اوردن من همسزم امروز گرفت
اره من امروز یدونه خوردم 😋
من ازماه اول بارداریم روزشماری میکردم برای هندونه و ملون تازه به خواستم رسیدم و خوردم کسی ام چیزی نگفته که بده نخور یاهرچی
آخ من هوس کردم دیدم ولی هنوز موفق نشدم بخورم 🤣🤣
اره من خوردم دو روز پیش واقعا حال داد خیلی بوی خوبی هم داره🤭
من خوردم امروز
منم هندونه دلمخواست
گفتن نخور
هندونه تو زمستون خوب نیست( علمیشو دقیق یادم نیست)
اره من چندتا تا حالا خوردم
انقدرم شیرینن
دلم خاست انگار بوش اومد
بله من خوردم
منو مادرشوهرم نمیذاشت بخورم میگفت گرمونه اس
ولی در حد رفع هوس بخور من میخوردم
اری
مگ هست الان؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.