چ ربطی داره
منکه زیاد میخورم
خربزه مگه الان هست؟
چرا نتونی؟ اتفاقا خربزه میگن بچه رو زیبا میکنه
توهرچی زیاده روی نکنی خوبه
بخور گلم نوش جان 😂🤣😂
چراا نشه اخهه
ملون تراریختگی ژنتیکی داره تاثیر میزاره روی جنین نخور
ولی طالبی تو سبز و خربره بخور نوش جونت
من برای ملون میمیرم ولی پارسال مقالش اومد دانشکده دیگ نخوردم
اتفاقا خیلیم خوبه🙄
منکه ویارشو دارم همش میخورم
میگن باعث میشه دهانه رحم شل بشه و باز بشه تو خوردنش زیاده روی نکنیم
چرا نخوری؟ من سر بچه اولم کلی خربزه خوردم البته مشکل قند نداشتم
چرا نشه وااای خدایا
من دیشب خربزه خوردم چرا نمیشع بخوریم؟
چرا نشه☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.