نمیشه تو بارداری ملون یا خربزه خورد؟🙁

۱۵ پاسخ

چ ربطی داره

منکه زیاد میخورم

خربزه مگه الان هست؟

چرا نتونی؟ اتفاقا خربزه میگن بچه رو زیبا میکنه

توهرچی زیاده روی نکنی خوبه

بخور گلم نوش جان 😂🤣😂

چراا نشه اخهه

ملون تراریختگی ژنتیکی داره تاثیر میزاره روی جنین نخور
ولی طالبی تو سبز و خربره بخور نوش جونت
من برای ملون میمیرم ولی پارسال مقالش اومد دانشکده دیگ نخوردم

اتفاقا خیلیم خوبه🙄

منکه ویارشو دارم همش میخورم

میگن باعث میشه دهانه رحم شل بشه و باز بشه تو خوردنش زیاده روی نکنیم

چرا نخوری؟ من سر بچه اولم کلی خربزه خوردم البته مشکل قند نداشتم

چرا نشه وااای خدایا

من دیشب خربزه خوردم چرا نمیشع بخوریم؟

چرا نشه☹️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی