دکتر من اون اوایل گفت نخور
من روزی یه قاشق میخوردم
قندم رفت بالا دیگه نخوردم
والله من دکترم گفت باعث زایمان زودرس میشه از اول بارداریم تا الان نخوردم حتی یه ذره🙁
تو ماه های شما بله زایمان زود رس میاره
نه هیچ مشکلی نداره
اینا خو همه اب شکره😂
در کل روزی یه قاشق اوکیه من میخورم
نه سه ماه اول میگن کمتربخورید الان اشکال ندارد من که میخوره تازه جای خوندم نوشته بود باعث روشن شدن پوست جنین میشه ولی خیلی خیلی زیاده روی نکن
من هرروز میخورم
ب اندازه بخور عزیزم،زیاده روی نکن
تو خوردن عسل زيادروي نكن
من ک همش میخورم
فکر نمیکنم بد باشه
اگه دیابت بارداری نداری نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.