خوردن عسل تو بارداری ضرره؟

تصویر
۱۲ پاسخ

دکتر من اون اوایل گفت نخور

من روزی یه قاشق میخوردم
قندم رفت بالا دیگه نخوردم

والله من دکترم گفت باعث زایمان زودرس میشه از اول بارداریم تا الان نخوردم حتی یه ذره🙁

تو ماه های شما بله زایمان زود رس میاره

نه هیچ مشکلی نداره

اینا خو همه اب شکره😂
در کل روزی یه قاشق اوکیه من میخورم

نه سه ماه اول میگن کمتربخورید الان اشکال ندارد من که میخوره تازه جای خوندم نوشته بود باعث روشن شدن پوست جنین میشه ولی خیلی خیلی زیاده روی نکن

من هرروز میخورم

ب اندازه بخور عزیزم،زیاده روی نکن

تو خوردن عسل زيادروي نكن

من ک همش میخورم
فکر نمیکنم بد باشه

اگه دیابت بارداری نداری نه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱ ماهگی
مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی