نه من ماهی یکبار به زور مادرشوهرم و مادرم میخورم😂
ن کی گفته من که در طول روز چند تا لیوان میخورم
نه بابا من روزی دو فلاکس چای میخورم بعدش به فکر دسشویی رفتن میمونم هی بلند شو بشین 🤣
بچه پارس آباد باشیو چای نخوری 😂
من ک چایی ببینم محاله نخورم
ترک مگه از چایی دس میکشه باجی باجی😂😂🫂منده ایچیرم
فلاسک بغلمه😂😂
نه فقط قبل و بعد قرص اهن نخور ک جذبشو مختل نکنه
نه من ک حساس نیستم ولی اگه حساسین کمرنگ نوش جان کنید 😁👍🏽
نه چای کمرنگ بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.